CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, prestasi dan aplikasi

  • masa pelepasan:2022-06-18 11:29:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:356
  • Penerangan pantas:

    Cobija,Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid ten

Kandungan artikel

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah,CobijaPengubah jenis kering bergerak, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

CobijaPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Segel kebocoran minyak

Joyce diforaUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Dry type transformer factory

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.


CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, prestasi dan aplikasi



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Pembuat Transformer

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

reformKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Sebab api dalam pengubah kuasa


CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.<p>penjualSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling,CobijaPenukar jenis kotak pengubah, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.<p>Transformer adalah<p>Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,CobijaFabrik pengubah pengasingan jenis kering, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.<p>CobijaPasukan pengubah kuasa<p>Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).<p>Pengubah kuasa<p></p></div>
<div class=

SanVicentedeMoraviaMaklumat produk lain
  • HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

    HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

  • UlmJembatan boarding platform tetapKedudukan pengeluar yang disesuaikan

    UlmJembatan boarding platform tetapKedudukan pengeluar yang disesuaikan

  • UlmPlatform angkat kereta api tunggalSekatan pengeluaran kurang dari yang dijangkakan, harga pasaran

    UlmPlatform angkat kereta api tunggalSekatan pengeluaran kurang dari yang dijangkakan, harga pasaran

  • UlmPembuat lif villa rumah tanggaOperasi but

    UlmPembuat lif villa rumah tanggaOperasi but

  • KerchOil immersed transformer foundationLebih banyak kegunaan untuk pelindung

    KerchOil immersed transformer foundationLebih banyak kegunaan untuk pelindung

  • ShijingshanPlatform angkat hidraulik tetapAnalisis proses pembuatan

    ShijingshanPlatform angkat hidraulik tetapAnalisis proses pembuatan

  • ShijingshanRampa Lantai MudahDi mana saya bekerja

    ShijingshanRampa Lantai MudahDi mana saya bekerja

  • AlmeloJembatan boarding tetapMelindungi keadaan perlindungan

    AlmeloJembatan boarding tetapMelindungi keadaan perlindungan

  • segera:Peringatan: Maklumat CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, prestasi dan aplikasi memberi anda CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, prestasi dan aplikasi oleh syarikat kami, perkhidmatan CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, prestasi dan aplikasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, prestasi dan aplikasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, prestasi dan aplikasi. CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, prestasi dan aplikasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CobijaPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakCiri, prestasi dan aplikasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!