PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

  • masa pelepasan:2022-06-29 16:04:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:164
  • Penerangan pantas:

    Pucon,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingPuconPada m

Kandungan artikel

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

PuconPada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

BallerupApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda,PuconPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Oil leakage of cast iron parts


PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Transformer adalah

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

di manaPengubah kuasa

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan,PuconPengenalan struktur pengubah tenggelam minyak,PuconAplikasi bekalan kuasa pengubah, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk



Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Keperlukan pemeriksaanKilang pengubah kuasa

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

PuconSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang

SanVicentedeMoraviaMaklumat produk lain
  • HoofddorpProdusi jambatan naikKaedah pengeluaran industri

    HoofddorpProdusi jambatan naikKaedah pengeluaran industri

  • DelachtenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplika

    DelachtenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplika

  • DelachtenPlatform mengangkat garpu gunting bergerakJulat komposisi kimia tunggal kategori

    DelachtenPlatform mengangkat garpu gunting bergerakJulat komposisi kimia tunggal kategori

  • DelachtenMemuatkan mesin tipping hidraulikCiri dan skop aplikasi

    DelachtenMemuatkan mesin tipping hidraulikCiri dan skop aplikasi

  • GuaimaroNombor telefon pembuat pengubah jenis keringKesan khas selepas permohonan

    GuaimaroNombor telefon pembuat pengubah jenis keringKesan khas selepas permohonan

  • DortmundLift kereta api panduanSkop yang berkenaan

    DortmundLift kereta api panduanSkop yang berkenaan

  • DortmundRampa Lantai MudahNilai direalisasikan dalam banyak industri

    DortmundRampa Lantai MudahNilai direalisasikan dalam banyak industri

  • EukJembatan penerbangan tetap hidraulikBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda

    EukJembatan penerbangan tetap hidraulikBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda

  • segera:Peringatan: Maklumat PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk memberi anda PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk oleh syarikat kami, perkhidmatan PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk. PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PuconApakah pengubah kuasaMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!