BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul

  • masa pelepasan:2022-07-06 13:32:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:363
  • Penerangan pantas:

    Balzar, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.BalzarBagaimana memilih pengubah jenis kerin

Kandungan artikel
dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

BalzarBagaimana memilih pengubah jenis kering

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Bandar WenzhouSyarikat pengubah jenis kering

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan,BalzarSaiz pengubah jenis kering 1600KVA, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu,BalzarBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA,BalzarSpesifikasi dan model pengubah bekalan kuasa, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul



Pasukan pengubah kuasa

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul



Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Yang paling murahKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

BalzarBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

SanVicentedeMoraviaMaklumat produk lain
  • RurmondJembatan naik bimbitEkologi baru dan ekonomi hijau

    RurmondJembatan naik bimbitEkologi baru dan ekonomi hijau

  • RurmondLift mini rumah Lift rumah kecilCara menangani kecurian

    RurmondLift mini rumah Lift rumah kecilCara menangani kecurian

  • NorwichPengubah distribusiKecacatan penyelenggaraan

    NorwichPengubah distribusiKecacatan penyelenggaraan

  • GdyniaPersediaan jadual angkat hidraulik bergerakLangkah penyelenggaraan

    GdyniaPersediaan jadual angkat hidraulik bergerakLangkah penyelenggaraan

  • GdyniaRampa Lantai MudahPengenalan reka bentuk struktur biasa

    GdyniaRampa Lantai MudahPengenalan reka bentuk struktur biasa

  • ShenyangJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiTeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran

    ShenyangJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiTeknologi dalam peningkatan prestasi persekitaran

  • ShenyangJembatan naik bimbit 10 tonapa keadaannya

    ShenyangJembatan naik bimbit 10 tonapa keadaannya

  • ShenyangLift pencahayaan tahapApa pengetahuan

    ShenyangLift pencahayaan tahapApa pengetahuan

  • segera:Peringatan: Maklumat BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul memberi anda BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul oleh syarikat kami, perkhidmatan BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul. BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BalzarKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakCara menjaga dengan betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!