AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk

  • masa pelepasan:2024-04-16 10:16:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:136
  • Penerangan pantas:

    Ajka, menggantikan motor perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibat

Kandungan artikel
menggantikan motor perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

AjkaJembatan boarding tetap mengadopsi pengawal PLC yang boleh diprogram, yang boleh mencapai kecerdasan dan paparan. Pada masa yang sama, sirkuit mudah dan kadar kesilapan rendah. Menurut struktur yang berbeza jambatan papan tetap: jenis garpu gunting (jenis garpu gunting tetap, jenis gerak), jenis silinder, jenis silinder minyak lurus atas, jenis rantai kereta panduan (jembatan papan tetap, lif kargo), peranti angkat kabel hidraulik. Minyak hidraulik membentuk tekanan tertentu dari pompa vane, dan penapis minyak, valv arah elektromagnetik anti letupan, valv throttle, valv kawalan hidraulik satu arah, dan valv keseimbangan memasuki ujung bawah silinder hidraulik,AjkaJembatan naik hidraulik tetap, menyebabkan silinder hidraulik bergerak ke atas dan mengangkat objek berat. valv arah elektromagnetik anti letupan di ujung atas silinder kembali ke tangki minyak. Laras tekanan nilai dengan valv keselamatan dan perhatikan pembacaan pada ukuran tekanan.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

Al HaddGerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini,AjkaProdusi jambatan naik, saya akan membawa anda untuk memahami!

Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.


AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk



Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.

Setelah bertahun-tahun eksposisi kepada angin dan matahari, banyak syarikat membeli jambatan boarding hidraulik tetap dan meletakkannya di kawasan-kawasan yang terbuka kilang. Ia tidak penting, seperti banyak pembuat. Namun, eksposisi panjang kepada angin dan matahari boleh menyebabkan rust pada komponen jambatan boarding hidraulik tetap dan struktur penyelesaian longgar, yang tidak menyebabkan penggunaan jangka panjang. Lebih baik untuk meliputi mereka dengan sesuai dalam angin dan hujan.

Perangkat, tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor,AjkaJembatan boarding tetap, lubang tubuh silinder dan peluru, dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.

Nilai tinggiSelama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?

Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya


AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk



Apa masalah yang perlu diperhatikan bila menggunakan jambatan boarding? Contohnya, jambatan naik bimbit biasanya digunakan di luar, dan selepas digunakan, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin hujan, dan cahaya matahari, yang mengurangkan jangka hidup jambatan naik. Oleh itu, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.

Hasil ujianTombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.

Apabila minyak memasuki sistem hidraulik jambatan naik hidraulik dan berfungsi, kesucian adalah isu utama. Dirt and other impurities should be prevented from entering the hydraulic boarding axle system. Seperti yang anda tahu, partikel-partikel kecil boleh menggaruk valve, jam pompa, blok lubang, dan menyebabkan perbaikan mahal.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

AjkaUntuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun, dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.


SanVicentedeMoraviaMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk memberi anda AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk. AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AjkaJembatan pengangkutan aliran hidraulikApa kelebihan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!