SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut

  • masa pelepasan:2024-04-16 22:27:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:286
  • Penerangan pantas:

    Sonbothai,SonbothaiJembatan pengangkutan khusus,Dengan pembangunan cepat masa industri logistik juga telah berkembang cepat dalam

Kandungan artikel
SonbothaiJembatan pengangkutan khusus,

Dengan pembangunan cepat masa industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Jembatan naik kecil telah menjadi peralatan utama pilihan untuk membantu pengangkutan dalam pelbagai perusahaan. Selanjutnya, mari kita lihat kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

SonbothaiSistem hidraulik mengadopsi produk markah kualiti tinggi yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal.

Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

RumphiAkhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan,SonbothaiJembatan penerbangan tetap hidraulik, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.


SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut



Jembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja, tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, mempercepat kelajuan logistik, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

Keperlawanan angin dan tenaga elektrik kedua-dua menghasilkan kerugian, dan ukuran kerugian adalah proporsional dengan kuasa dua. Keperlawanan dan semasa adalah kerugian tembaga. Kami sering mengatakan bahawa jika semasa bukan DC piawai atau gelombang sinus, kerugian harmonik akan berlaku. Pembuat jambatan pengangkutan profesional mempunyai prestasi yang stabil, selamat, boleh dipercayai, dan boleh mencapai pemeliharaan bebas. Aras teknikal mereka telah mencapai aras rumah dan mencapai aras maju produk antarabangsa yang sama

Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.


SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut



Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

keperluan keselamatanJembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Jaga sistem jambatan boarding hidraulik bersih: menggantikan minyak dan penapis secara biasa. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun, additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh sebab itu, minyak paksi penerbangan hidraulik patut diganti secara terus menerus untuk memastikan bahawa aditif-aditif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak paksi hidraulik. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

SonbothaiSelama proses aplikasi jambatan naik hidraulik,SonbothaiFabrik jambatan penerbangan hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.


SanVicentedeMoraviaMaklumat produk lain
  • PemulihanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapApakah kesan perlindungan alam sek

    PemulihanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapApakah kesan perlindungan alam sek

  • PemulihanMesin pembukaan hidraulikApa itu industri

    PemulihanMesin pembukaan hidraulikApa itu industri

  • PemulihanPlatform mengangkat bebas halangan menegakBahan mentah biasa

    PemulihanPlatform mengangkat bebas halangan menegakBahan mentah biasa

  • KhashuriHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Apakah kualiti standard kebangsaan

    KhashuriHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Apakah kualiti standard kebangsaan

  • MohacsPlatform penangkapan hidraulik dalamanAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat

    MohacsPlatform penangkapan hidraulik dalamanAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat

  • MohacsTruck boarding bridgeCara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

    MohacsTruck boarding bridgeCara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

  • XilinhotJembatan penerbangan hidraulik bergerakApakah prospek pembangunan

    XilinhotJembatan penerbangan hidraulik bergerakApakah prospek pembangunan

  • XilinhotMobile scissor type lifting platformSelamat datang untuk bertanya

    XilinhotMobile scissor type lifting platformSelamat datang untuk bertanya

  • segera:Peringatan: Maklumat SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut memberi anda SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut oleh syarikat kami, perkhidmatan SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut. SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SonbothaiTekanan hidraulik paksi naik bimbitSebab untuk pasaran industri yang menyusut, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!